www.vergadering.nu  Recensie-index  www.vergadering.nu

1 RECENSIE


Elk moment...
G 2bold
Amir Tsarfati
Uitgeverij: Het Zoeklicht
Paperback
ISBN: 9789064513923
64 pagina's
Prijs per 5 stuks: € 19,75
Dit boek bestellen...

Over Elk moment... (eenheid 5 stuks)
Evangeliserend en wijzend op de komst van Jezus Christus!

De laatste dagen van de aarde naderen. De komst van Christus kan elk moment plaatsvinden…
Tsarfati, zelf een geboren Israëliër, onderzoekt de Bijbelse profetieën en laat zien wat er vandaag in het Midden-Oosten gaande is. Hij toont aan dat we naar Hem uit mogen zien en in die verwachting mogen leven. In de duistere wereld van vandaag kan alleen Christus ons echte hoop geven.
Elk moment… zal u helpen begrijpen wat de volgende stap is in Gods profetische plan. Het zal u bemoedigen dat de komst van Jezus Christus en het herstel van Zijn volk dichtbij is.
Dit pocketboekje van 64 pagina’s is uitstekend geschikt om zelf te lezen, maar zeker ook om uit te delen om mensen bekend te maken met het evangelie nu het nog kan, want de laatste dagen naderen…

Paperback pocketboekje, pakketje 5 stuks
Eén om zelf te lezen, 4 stuks om uit te delen!


1. Christenleven - 20 juli 2023 -  https://christenleven.blogspot.com

Elk moment...

Boekrecensie door Wendy Born-van den Brink
(9 mei 2023)

Het nieuws is somber en de wereld bevindt zich op een hellende glijbaan. Wanneer je ziet dat deze dingen beginnen te gebeuren, moet je je hoofd niet laten hangen in verdriet, zegt Gods Woord. Kijk in plaats daarvan omhoog - je verlossing is nabij. Word je daar blij van? Dat is wel de bedoeling. Jezus komt terug voor Zijn Gemeente en we kunnen Hem ontmoeten in de wolken - dat kan nu elke dag gebeuren (blz. 26)

Amir Tsarfati, een geboren Israëliër, onderzoekt de Bijbelse profetieën en laat zien wat er vandaag in het Midden-Oosten gaande is. Voor mijn bloglezers zal deze naam geen onbekende zijn want ik heb al diverse boekrecensies van hem op mijn blog geplaatst en heb geprobeerd uit te leggen hoe belangrijk het is om met de Gods profetische plan bezig te zijn.

Het pocketboekje 'Elk moment...' dat slechts 64 pagina’s telt, is onlangs verschenen bij Het Zoeklicht. Het leest makkelijk weg en bevat allerlei gedeelten uit eerdere boeken van Tsarfati aangevuld met nieuwe gedeelten en feiten die Bijbels onderbouwd zijn.

Hij toont aan dat we naar Jezus Christus uit mogen zien en in die verwachting mogen leven. In de duistere wereld van vandaag kan alleen Hij ons echte hoop geven. De inhoud van het boekje is opgedeeld in drie hoofdstukken:
1. Het kan nu elke dag gebeuren
2. De vijgenboom en de laatste generatie
3. Wanneer de weerhouder niet langer weerhoudt

'Elk moment… ' zal je helpen om te begrijpen wat de volgende stap is in Gods profetische plan. Het kan niet anders dan dit boekje je zal bemoedigen en zal laten zien dat de komst van Jezus Christus en het herstel van Zijn volk heel dichtbij is.

De uitgave is zeer geschikt om zelf te lezen, maar zeker ook om uit te delen om mensen bekend te maken met het evangelie nu het nog kan. Het is daarom ook per vijf stuks te koop bij Het Zoeklicht zodat je er een ander blij mee kunt maken en bemoedigen.

Tot slot deel ik nog een treffend gedeelte van Amir:
Ik weet niet of dit bij jou ook zo is, maar ik kan gewoon niet wachten op de dag dat ik Jezus zal zien. Ik denk er over na. Ik stel me voor hoe het zal zijn. Ik bestuur de Schrift om er zo veel mogelijk over te leren. Dit verlangen om mijn Verlosser te zien, zit niet alleen in mijn hart, maar ligt ook op mijn lippen. Ik geloof dat we ons verlangen naar de komst van Jezus duidelijk moeten uiten.' (blz. 7)

Samen met hem, spreek ik dit verlangen uit. De Opname van de Gemeente kan elk moment plaatsvinden!
Van harte aanbevolen dit boekje. Deel het uit aan iedereen die het maar lezen wil.

www.vergadering.nu